Reklama2011-03-11
3

SAR szuka następcy Anny Lubowskiej

Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zachęca swoje firmy członkowskie do zgłaszania kandydatów na stanowisko prezesa tego związku. Z funkcji tej odchodzi bowiem Anna Lubowska.

Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR ze względu na dodatkowe obowiązki, które wiążą się z jej awansem w europejskich strukturach domu mediowego MEC (więcej na ten temat). Stanowisko to zajmowała przez niecałe dwie kadencje.

SAR wystosował już do wszystkich swoich członków list, w którym zachęca do zgłaszania kandydatur na stanowisko prezesa. Kandydaci będą mieli możliwość zaprezentowania własnych koncepcji rozwoju stowarzyszenia 22 marca podczas walnego zgromadzenia członków.

– Za każdym razem wybór nowego prezesa to dość przełomowa chwila w działalności stowarzyszenia, w tym roku postanowiliśmy zaangażować w ten proces wszystkich członków z odpowiednim wyprzedzeniem – wyjaśnia Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR-u. – Naszym celem jest wywołanie dyskusji dotyczącej kierunku rozwoju oraz roli i znaczenia stowarzyszenia w branży. Potrzebujemy ludzi, którzy mają wizję i  motywację do intensywnej pracy, a także pomysł jak dostosować strategię związku do bieżących wyzwań rynkowych – dodaje Anna Lubowska.

Wybór nowego prezesa SAR-u nastąpi 22 marca w tajnym głosowaniu przedstawicieli 73 firm należących do tej organizacji. Jak na razie członkowie stowarzyszenia zgłosili 12 kandydatów na to stanowisko.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas