PR2010-01-13
0

Sarto dla Galerii Wnętrz Domar

Agencja SARTO Public Relations rozpoczęła współpracę z Galerią Wnętrz Domar z Wrocławia.

Zadaniem agencji jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii wizerunkowej przy użyciu outdoorowych nośników reklamowych. Umowa dotyczy pierwszego etapu całorocznej strategii wizerunkowo-promocyjnej realizowanej na terenie stolicy Dolnego Śląska, który odbędzie się w marcu 2010. To już kolejny, po „Dizajnie udomowionym”, „Kalejdoskopie stylów”, element promocji nowoczesnego centrum wyposażenia wnętrz.

Działania dla GW Domar ze strony agencji prowadzi Anna Nowocień.

Autor:

Więcej informacji:Sarto, Galeria Wnętrz Domar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas