Reklama2007-11-16
0

Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem"Pokochaj technologię i bądź sknerą". Przypada ona na okres 3 latdziałalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniemplanowanej na rok przyszły silnej ekspansji.

Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje dodotychczasowych działań (slogan "żer dla skner", kosmitka będącaikoną marki) i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki w miastach, wktórych działają markety Saturn (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1Katowice, 1 Gdańsk); zbudowanie świadomości marki wśródpotencjalnych konsumentów z innych miast; umocnienie pozycji sieciwśród klientów.

Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane wnastępujących stacjach: TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN 24 do 6grudnia. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi orazdziałaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.

ghggfdhf



Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną dodziałań Saturna na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna -Manager ds. reklamy marki Saturn.

Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam.Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizjizaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przezdział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnieprzez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiejgrupy Goldfrapp.

Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider wdziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnąceoczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnościącenową.

Autor:łk

Więcej informacji:Saturn

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas