Reklama 2011-02-08
0

Scholz & Friends Warszawa i EM Lab dla Mothercare

Agencje Scholz & Friends Warszawa i EM Lab przygotują najbliższą kampanię reklamową sieci Mothercare. Firmy zdobyły to zlecenie w przetargu.

Kampania reklamowa Mothercare, sieci oferującą produkty dla dzieci w wieku do 10 lat, będzie prowadzona w związku z uruchomieniem jej dwóch nowych, największych w Polsce, sklepów. Przygotowaniem akcji zajmą się agencje Scholz & Friends Warszawa i EM Lab, należące do tej samej grupy – MediaCap.

– Powodem, dla którego wybraliśmy te agencje, było doskonałe zrozumienie naszej marki i jej wartości – uzasadnia Richard Sheldon, business manager Mothercare w regionie CEE. – Doceniliśmy świeżość przedstawionych pomysłów kreatywnych oraz zintegrowane podejście do idei, przekładające się na wszystkie elementy komunikacji, uwzględniające również aktywności w ramach sklepu – dodaje.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas