Reklama2006-07-10
0

Schulz, Freskovita, Mlekovita i produkty dla całej rodziny

Nowy brand Freskovita to linia produktów stworzonych przez SM Mlekovita.

Autorem pierwszego spotu tego brandu jest Agencja Schulz.

Maślanki, kefiry, jogurty, mleko to produkty, które zostały połączone jedną nazwą. Schulz stworzył strategię komunikacji oraz pomysł kreatywny dla grupy tych produktów. W naszym nowym spocie, różne elementy szerokiej i zróżnicowanej linii produktowej są ukazane za pomocą ciekawego zdarzenia – mówi Giovanni Caporioni dyrektor kreatyny agencji Schulz– mama w sekrecie wkłada różne produkty członkom swojej rodziny, którzy wybierają się rano do pracy, do szkoły. Znajdują je w swoich plecakach, teczkach – w chwili, kiedy najbardziej ich potrzebują, podano w komunikacie.

Rodzinność oferowanych produktów jest głównym mottem przewodnim spotu. Schulz wyprodukował dwie wersje podstawowe reklamy – 30 i 15 sekund. Dodatkowo stworzony został specjalny billboard  sponsorski trwający 8 sekund. Emisja spotu zaplanowana została od połowy czerwca do połowy lipca. Autorami kreacji ze strony agencji są; Jan Sikora art director oraz Rafał Sajewicz copywrither. Media zakupione zostały we własnym zakresie.

Freskovita to trzecia już reklama, jaką zrealizował Schulz dla SM Mlekovita w ostatnim czasie.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas