Reklama2004-12-02
0

Schulz zasila szeregi

Rozwój działu opakowań Schulza

W połowie listopada w agencji reklamowej Schulz pojawiły się kolejne dwie osoby. Piotr Golczyk oraz Irena Jackiewicz zasilą dynamicznie rozwijający się dział opakowań.

Zatrudnienie nowych pracowników wiąże się z coraz większym zainteresowaniem usługami agencji, przed którą klienci stawiają wciąż nowe wyzwania. Szczególnie absorbujące są ostatnio działania na rzecz Frosty i Tesco.

Firmy te, zadowolone z dotychczasowej współpracy z agencją, powierzyły jej zadanie stworzenia całej gamy nowych opakowań. Pojawienie się kolejnych dwóch osób było konieczne ze względu na ogromną ilość wykonywanych projektów i ekspansją na rynki zagraniczne. - Nasza działalność dla Tesco to kilkadziesiąt projektów tygodniowo,  na rynki Europy Centralnej, natomiast Frosta powierzyła nam rynki: niemiecki i włoski - mówi Grzegorz Mieszkowski, szef działu opakowań Schulza.


Jackiewicz, absolwentka slawistyki na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym, została asystentką szefa działu opakowań. Golczyk, z wykształcenia prawnik, pełni z kolei funkcję junior account executive. Uprzednio był account executive w agencji interaktywnej Suport.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas