Należąca do Grupy 4fun Media spółka Screen Network dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Spółka chce rozpowszechniać wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań Digital OOH, wykorzystywanych w Polsce i na świecie.
- Cieszymy się z przystąpienia do IAB, organizacji, która tak prężnie działa na rynku światowym jak i polskim, skupiając całą branżę digital. Zależy nam na aktywnym rozwoju tej branży w Polsce i chcemy w tym aktywnie uczestniczyć. Działania IAB umożliwiają śledzić najnowsze trendy w sektorze digital, pozwalają być na bieżąco i dzielić się wiedzą w tym zakresie - tłumaczy Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
Reklama | Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych |
Screen Network posiada ponad 20 tys. ekranów digital w ok. 2 tys. lokalizacjach w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce.
4fun Media przejęła pakiet kontrolny Screen Network w 2015 roku. Do Grupy 4fun Media należą także telewizyjne kanały muzyczne 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Gold Hits oraz agencja reklamowa Bridge2fun.