Reklama2005-03-08
0

Seat w natarciu

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna nowego Seat-a Toledo

Celem kampanii jest wprowadzenie na polski rynek nowego modelu auta i zaprezentowanie go jako samochodu dużego, przestronnego i funkcjonalnego, a jednocześnie mającego sportowy charakter, zaawansowaną technologie i dynamiczne silniki. Hasło kampanii to "Nowy SEAT Toledo. Przestrzenny sedan ze sportowym charakterem."

  

Kampania została zaplanowana na marzec i kwiecień br. i obejmuje TV (TVP1,TVP2, TVN, TV4, TV Polsat, Discovery, TVN24, AXN, Kino Polska, Animal Planet, Canal+), prasę (National Geographic, Businessman Magazine, Manager Magazine, Home&Market, Gentelman, Sukces, Playboy, Magazyn Flota, Rezydencje, Gazeta Finansowa, Film, Focus, Forum, Murator, Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost) oraz Internet.

Dodatkowo kampanii towarzyszą działania marketingu bezpośredniego w postaci wysyłki zaproszeń do wyselekcjonowanej grupy docelowej z bazy Acxiom.

Za kreację oraz wybór mediów odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa; za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom Warszawa.

Nowy SEAT Toledo to drugie, po modelu SEAT Altea, auto nowej generacji samochodów marki SEAT zaprojektowane i zbudowane w ramach Audi Brand Group, do której SEAT należy od 2002 roku.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas