Telewizja2008-06-18
0

Sekielski i Morozowski mają wierną widownię

Trzecia seria publicystycznego show TVN 'Teraz My!' miała niemaltaką samą widownię jak druga edycja programu. TVN zarobiła jednakna emisji reklam wokół formatu więcej o ponad 3 mln złotych.

Średnio każdy odcinek drugiej serii "Teraz My!" nadawanej w TVNod 3 września zeszłego roku do 16 czerwca br. w poniedziałki o22.30 oglądało 2,13 mln widzów. Poprzednią edycję, emitowaną wpodobnym okresie i paśmie rok wcześniej, ale we wtorki, śledziło2,12 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zakończona właśnie seria miała udziały w rynku na poziomie 23,34proc., zaś w poprzednim sezonie było to ok. 22,84 proc.

Zobacz tabelę

W poniedziałkowe wieczory w godzinach 22.30 - 23.15, gdy nadawano"Teraz My!", telewizja TVN z widownią wynoszącą 2,12 mln osób byładrugą stacją w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, którynadawał w tym paśmie filmy fabularne i gromadził dzięki nim 2,45mln widzów. Za TVN znalazły się TVP2 (1,4 mln, m.in. filmyfabularne) oraz TVP1 (861 tys., głównie seriale).

Publicystyczny talk-show TVN oglądały najchętniej kobiety.Program miał także najwięcej widzów w grupie osób powyżej 45. rokużycia, wśród mieszkańców miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym i średnim. Stacja zarobiła na reklamach wyemitowanychwokół wszystkich odcinków 3 serii blisko 18 mln złotych ( danecennikowe, bez rabatów).

Zobacz tabelę

Kolejna seria "Teraz My!" będzie emitowana od września.

Autor:ks

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas