Trzy pierwsze odcinki "Teraz My" w nowej formule zobaczyło w TVNśrednio 1,66 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiemprogram śledziło średnio 2,19 mln osób.
Program notuje udział w rynku na poziomie 18,82 proc. ( przedrokiem 23,75 proc.). W kluczowej dla TVN grupie 16-49 talk-show ma14,62 proc. udziału w rynku (przed rokiem 18,75 proc. udziału) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelęMimo słabszych wyników TVN w grupie 4+ jest w trakcie emisji"Teraz My" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 (1,64 mlnwidzów i 18,5 proc. udziału w rynku), trzecia TVP2 (1,35 mln widzówi 15,17 proc. udziału w rynku). Ostatnie miejsce należy do Polsatu(1,27 mln widzów i 14,31 proc. udziału).
Emitowaną w TVN24 "dogrywkę" programu śledzi średnio 209 tys.osób. Stacja ma podczas jej emisji 3,1 proc. udziału w rynku.
Zobacz tabelę"Teraz My" od marca jest nadawane ze zmodyfikowanego studia.Nagrania odbywają się bez udziału publiczności. Program zyskałtakże nową oprawę graficzną oraz identyfikację muzyczną.