Reklama2010-03-08
0

„Serce i rozsądek. Razem” reklamują Hyundaia ix35

We wszystkich mediach trwa launchowa kampania reklamowa Hyundaia ix35. Akcję – przebiegająca pod hasłem „Serce i rozsądek. Razem” – przygotowały agencja reklamowa ChocolAd i dom mediowy MPG.

Launchowa kampania reklamowa Hyundaia ix35 podkreśla, że ma on opływowy i nowoczesny profil, przestronną kabinę pasażerską, dodatkową przestrzeń bagażową oraz atrakcyjną wydajność paliwową. Akcja pod hasłem „Serce i rozsądek. Razem” rozpoczęła się w lutym od etapu teaserowego, po którym – od 26 lutego – nastąpiła pełna odsłona.

Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, m.in. telewizję oraz prasę (dzienniki i magazyny). Adaptacją globalnej kreacji zajęła się agencja ChocolAd, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas