Reklama2012-03-13
1

Serce i Rozum wśród owiec reklamują FunPack HD z Samsungiem Galaxy Tab (wideo)

Grupa TP rozpoczęła konkurs dla klientów FunPacku HD, w którym do wygrania są tablety Samsung Galaxy Tab 10.1. Wspiera to kampania reklamowa z Sercem i Rozumem przygotowana przez firmy Publicis, MEC, FilmIt i Platige Image.

W konkursie FunPacku HD może wziąć udział każda osoba, która podpisze lub przedłuży umowę dotyczącą tej oferty. Następnie powinna zarejestrować się na stronie konkurstp.pl i zgłosić dowolną liczbę swoich propozycji hasła promującego FunPack HD. Codziennie od poniedziałku do piątku autorzy 12 najciekawszych sloganów, wybranych przez jury, otrzymują w nagrodę tablety Samsung Galaxy Tab 10.1.



Promocję - rozpoczętą 9 marca, a zaplanowaną do 20 kwietnia - wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są Serce i Rozum. Akcję reklamową - obejmującą telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVP Info i kanały z oferty TVN i Polsatu), radio (Radio ZET, RMF FM i Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur) oraz kina (sieci Multikino i KinAds) - przygotowały agencja Publicis (kreacja), firmy FilmIt i Platige Image (produkcja i postprodukcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Serce i Rozum, FunPack HD

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas