Reklama2011-08-09
5

Serce i Rozum z irokezem reklamują nową promocję Neostrady (wideo)

Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię nowej promocji Neostrady pod hasłem "Więcej swobody". Kreację akcji, w której występują Serce i Rozum, przygotowała agencja Publicis.

Nowa oferta TP została przygotowana z myślą o rozpoczynającym się roku szkolnym. Każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Neostrady, otrzyma dodatkowo modem WiFi oraz netbook Acer Aspier One 257, dopłacając 1 zł za każde z tych urządzeń.

W reklamie rozum ma irokeza, a Serce podejrzewa, że jego przyjaciel przechodzi kryzys wieku średniego. Głównym hasłem spotu jest "Więcej swobody". "Swoboda to nie jest jakieś fifirifi, tylko WiFi!" - tłumaczy Rozumowi Serce.


Kampania jest prowadzona od 8 sierpnia w TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz w kanałach tematycznych At Media (pakiet At Max) i TVN. 16 sierpnia ruszy kampania radiowa w RMF Maxxxx, Trójka, Radio Zet oraz stacjach porozumienia Drapacz Chmur +.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Publicis.

Autor:km

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas