Kultura2023-02-08
2

Netflix zapowiada serial animowany „Agent Elvis” z głosem Matthew McConaugheya

„Agent Elvis”, Netflix„Agent Elvis”, Netflix

Netflix zaprezentował pierwszy zwiastun „Agenta Elvisa”, nowego serialu animowanego, który odpowiada na odwieczne pytanie: „co by było, gdyby król rock and rolla został superszpiegiem?”. Otrzymujemy także przedsmak Matthew McConaugheya jako głosu animowanego Elvisa Presleya.

Serial będzie opowiadał o podwójnym życiu Elvisa Presleya po tym, jak został zwerbowany przez agencję szpiegowską do obrony świata przed szaleńcami i terrorystami. I chociaż wciąż nie wiemy, dlaczego Elvis zostaje szpiegiem, zwiastun podkreśla, że zdecydowanie jest właściwym człowiekiem do tego zadania.

Specyficzny humor „Agenta Elvisa”

Animacja, żartując z serii przygód o Bondzie i jego niesamowitych gadżetów, pokazuje Elvisa próbującego wykorzystać specjalne właściwości długopisu tylko po to, by dowiedzieć się, że jest to przedmiot codziennego użytku.

Serial osadzony jest między latami 60. a 70. XX wieku. Naśmiewając się z wielu wydarzeń historycznych, animacja przedstawia Elvisa jako pierwszego człowieka na Księżycu, nie później niż w 1969 roku. Elvis podaje także rękę prezydentowi Richardowi Nixonowi, zanim skandal Watergate doprowadził do jego rezygnacji w 1974 roku.

Twórcy i obsada

„Agent Elvis” stworzony został przez byłą żonę Elvisa, Priscillę Presley wraz z Johnem Eddiem. Mike Arnold pełni funkcję showrunnera.
Serial wyprodukowała firma Sony Pictures Animation, studio stojące za „Spider-Man: Into the Spider-Verse”. Producentami wykonawczymi są Matthew McConaughey, Kevin Noel, Chris Prynoski, Shannon Prynoski, Antonio Canobbio, Ben Kalina, Jamie Salter, Corey Salter i Marc Rosen, a współproducentem wykonawczym jest Fletcher Moules.

Data premiery

Jak dotąd serial nie ma ustalonej daty premiery, a Netflix obiecuje nam tylko, że pojawi się w przyszłym miesiącu. Obecnie Matthew McConaughey jest jedynym potwierdzonym członkiem obsady głosowej „Agenta Elvisa”.

„Agent Elvis” pojawi się w serwisie Netflix w marcu.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Autor:mm

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas