Zmiana dnia i godziny emisji serialu “Usta Usta” nie poprawiła jego wyników oglądalności. Wręcz odwrotnie – produkcja we wtorki ma mniej widzów niż w soboty, przegrywa z konkurencją, a widownia spada z odcinka na odcinek.
Po trzech odcinkach drugiego sezonu średnia oglądalność serialu “Usta Usta”, emitowanego we wtorki o 21.30, wynosi 1,71 mln osób, co daje stacji TVN 12,64 proc. udziału w grupie 4+ i 15,41 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Druga odsłona serialu notuje gorsze wyniki niż pierwsza, która nadawana była wiosną br. w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach premierowa seria “Usta Usta” gromadziła bowiem 2,72 mln widzów, a udziały stacji wynosiły odpowiednio 17,77 proc. i 22,90 proc. (poczytaj więcej).
Co więcej, widownia “Usta Usta” maleje z odcinka na odcinek. Pierwszy epizod drugiego sezonu miał 1,84 mln widzów i 13,65 proc. udziału, a trzeci – już tylko 1,6 mln i 11,62 proc.
W czasie emisji produkcji TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku TV zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej 16-49. Liderem w 4+ jest Dwójka, nadająca wtedy końcówkę “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje jej 27,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (filmy fabularne, “Misja specjalna”; 17,54 proc.), trzeci jest Polsat (filmy, “CSI :Kryminalne Zagadki Miami”; 15,31 proc.).
Serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 49 lat i po 60. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Usta Usta" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni produkcji