Nowy serial komediowy „Wszyscy kochają Romana” po czterech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,77 mln widzów. W paśmie jego emisji TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Udział serialu wśród wszystkich widzów wyniósł 12,7 proc., a w grupie komercyjnej - 15,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu o tej porze stacja nadawała pasmo “Superkino”, które przyciągało 2,69 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 19,38 proc. i 24,19 proc.
Największą liczbę widzów - 2,25 mln - przyciągnął pierwszy odcinek serialu. Potem było już coraz gorzej (trzeci oglądało już tylko 1,58 mln). Dopiero przy czwartym odcinku dało się zauważyć delikatny wzrost (1,61 mln widzów).
Liderem rynku w paśmie emisji sitcomu jest Dwójka z serialem „Na dobre i na złe”, którą w tym czasie wybiera 21,98 proc. widzów. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (19,55 proc.), gdzie można wówczas zobaczyć wiadomości sportowe, prognozę pogody i filmy fabularne. Za TVN-em uplasował się natomiast Polsat (11,41 proc.), gdzie w piątkowe wieczory można zobaczyć filmowe pasmo komediowe. To samo trzecie miejsce TVN zajmuje w grupie komercyjnej.
Dane telemetryczne wskazują, że „Wszyscy kochają Romana” cieszy się największą popularnością wśród osób w wieku 25-34 lat i po 55. Roku życia, mieszkańców miast oraz widzów z wykształceniem średnim i podstawowym.
„Wszyscy kochają Romana” to polska wersja amerykańskiego serialu “Wszyscy kochają Raymonda”. W produkcji tej Bartek Kasprzykowski gra tytułowego dziennikarza sportowego Romana. Często wyjeżdża on służbowo na zawody, więc nie do końca ma świadomość, z jakimi wyzwaniami mierzy się na co dzień jego żona (w tej roli Aneta Todorczuk-Perchuć). W serialu zagrają też m.in. Anna Seniuk i raper Tede.
Widownia serialu odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji sitcomu
Profil widowni „Wszyscy kochają Romana”