Internet2018-07-10
2

Serwis Deccoria wprowadza personalizację profili, konta firmowe i nowe tryby przeglądania zdjęć

Należący do Interii serwis wnętrzarski Deccoria przeszedł kilka zmian - odświeżonej szacie graficznej towarzyszą nowe, przyjazne użytkownikowi funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji profili i zakładania kont firmowych.

Interia wyjaśnia, że wprowadziła zmiany w serwisie wnętrzarskim Deccoria pod wpływem uwag i propozycji które zebrała od użytkowników. Według wydawcy zmiany wprowadzone w serwisie obejmują m.in.:

Personalizację profili - m.in. możliwość dodawania zdjęć w tle profilu i dużych awatarów, opisów z hashtagami, a także linków do mediów społecznościowych i blogów.

Możliwość tworzenia kont firmowych - to ukłon w stronę branży wnętrzarskiej. Producenci i dystrybutorzy towarów, które mogą zainteresować użytkowników serwisu zyskali możliwość bezpośredniego kontaktu ze swoimi potencjalnymi klientami.

Dwa tryby przeglądania zdjęć: klasyczny (nawiązujący do poprzedniej wersji serwisu) oraz pokaz slajdów (umożliwiający szybkie przeglądanie zdjęć w dużych rozmiarach).

Wykrywanie kolorów na zdjęciach - pod każdym zdjęciem w serwisie użytkownik znajdzie paletę barw, wygenerowaną na podstawie dodanego zdjęcia. Pojawiła się również możliwość zawężania wyników wyszukiwania po kolorach na zdjęciu.

Inspiracje - foldery, w których można zapisywać ulubione zdjęcia, bez konieczności pobierania ich na dysk komputera.

Polubienia (dla zdjęć, które szczególnie przypadną użytkownikowi do gustu) i pinezki (wyróżnianie godnych wyeksponowania szczegółów na własnych zdjęciach).

Inne nowości to m.in. tryb responsywny, rejestracja z Facebooka, możliwość zamieszczania w serwisie filmów z serwisu YouTube i poszerzenie możliwości edytowania zdjęć.

- W pięknym wnętrzu lepiej się pracuje i odpoczywa, każdy to wie. Ale nie każdy wie, jak znaleźć optymalne rozwiązanie dla swojej kuchni, gabinetu czy sypialni. Po to właśnie powstała Deccoria, która inspiruje i sprawia, że najlepsze praktyki znajdują naśladowców, a fachowcy udzielają cennych rad mniej doświadczonym użytkownikom. Obecna ewolucja serwisu to dowód na to, że my również słuchamy dobrych rad i wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom społeczności Deccoria.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom serwis jest bardziej estetyczny i funkcjonalny - mówi Andrzej Potocki, dyrektor pionu serwisów tematycznych i społeczności w Interii.  

Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,7 mln użytkowników i 929,8 mln odsłon.

Autor:ps

Więcej informacji:Interia, Deccoria, serwis,

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas