Internet2018-09-06
0

Serwis dlahandlu.pl z odświeżoną stroną i nowymi kategoriami

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości udostępniło odświeżoną wersję serwisu dlahandlu.pl. Na stronie znalazły się nowe kategorie tematyczne, a także materiały publicystyczne i analityczne związane z polskim rynkiem handlu detalicznego.

Jak informuje wydawca dlahandlu.pl zyskał nową odsłonę wzbogaconą o kolejne działy tematyczne oraz znacznie więcej raportów i materiałów analitycznych o trendach rynkowych, głównych grupach konsumenckich i motywach ich decyzji zakupowych, a także innowacyjnych konceptach i technologiach.

– Zrezygnowaliśmy ze sztucznego podziału, w ramach którego koncentrowaliśmy się na rynku detalicznym z produktami FMCG – wyjaśnia w komunikacie Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl – Odzwierciedleniem tego stanu jest nowe hasło, definiujące treści publikowane w serwisie: dlahandlu.pl – pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy.

W odświeżonej witrynie dlahandlu.pl, detal i hurt zyskał nowe kategorie: sieci FMCG, sieci odzieżowe, elektromarkety, markety DIY, stacje paliw, restauracje i kawiarnie oraz centra handlowe, gdzie publikowane są informacje o głównych graczach rynkowych, ich strategiach działania oraz nowych inwestycjach.

Nowe koncepty to dział w nowym dlahandlu.pl, w którym publikowane będą najciekawsze rozwiązania debiutujące na rynku detalicznym. Inna podkategoria - Trendy konsumenckie ma gromadzić analizy poszczególnych segmentów rynku handlowego i grup konsumentów. Z kolei w zakładce Technologie i wyposażenie czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym.

Autor:ps

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas