Internet2012-07-20
15

Serwisy biznesowe: Onet i WP na czele, Wyborcza.biz do góry

Działy biznesowo-finansowe Onetu, Wirtualnej Polski i Interii oraz Wyborcza.biz i Money.pl to najpopularniejsze polskie serwisy biznesowe. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotowała Wyborcza.biz, a spory spadek - strony Onetu.

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w maju wśród polskich serwisów biznesowych najwięcej użytkowników i odsłon miały działy biznesowo-finansowe Onetu i Wirtualnej Polski. Przy czym na urządzeniach mobilnych zdecydowanie najwięcej odsłon zanotowała Wyborcza.biz. Natomiast w dziale finansowym Money.pl przeciętny użytkownik spędzał zdecydowanie najwięcej czasu - o połowę więcej niż na innych czołowych serwisach.

W całej kategorii "Biznes, finanse, prawo" liderem jest Grupa Onet (której serwisy w maju miały 3,46 mln real users i 54 mln odsłon) przed Money.pl (3,4 mln RU, 45 mln odsłon) praz Wirtualną Polską i Orange 3,17 mln RU, 53 mln odsłon) - zobacz szczegółówe dane.

>>> Megapanel z maja: Facebook przed YouTube’em, NK.pl w dół

Zobacz tabelę


Sekcja finansowa Money.pl zanotowała prawie 250 tys. real users mniej niż przed rokiem, ale ponad 5 mln odsłon więcej, a przeciętny użytkownik przebywał na niej 12 minut dłużej. Za to serwis biznesowy Onetu stracił w skali roku 425 tys. użytkowników i 5,5 mln odsłon.

Z drugiej strony zasięg Wyborcza.biz (Grupa Gazeta.pl) wzrósł mniej więcej o połowę - konkretnie o 465 tys. real users i ponad 9 mln odsłon.  Przy czym na Wyborcza.biz zamieszczane są  również treści dotyczące nowych technologii i prawa. Natomiast serwis finansowy Wirtualnej Polski zyskał w skali roku 115 tys. użytkowników i ponad 5 mln odsłon.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w kwietniu 2012 roku

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas