Internet2014-09-24
6

Serwisy Grupy Wirtualnej Polski z wideo komentarzami dziennikarzy „Rzeczpospolitej”

Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsatBogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsat

W serwisach informacyjnych Grupy Wirtualna Polska pojawią się materiały wideo z dziennikarzami „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), m.in. Bogusławem Chrabotą, Marcinem Piaseckim, Bartoszem Węglarczykiem i Michałem Szułdrzyńskim.

Na stronach Grupy WP dziennikarze „Rzeczpospolitej” w krótkich klipach wideo będą komentowali najważniejsze wydarzenia z Polski i świata. Wypowiadać się będą przede wszystkim autorzy najważniejszych artykułów w bieżących wydaniach tej gazety.

Będą to m.in. Bogusław Chrabota, Marcin Piasecki, Bartosz Węglarczyk, Michał Szułdrzyński, Bartosz Marczuk, Andrzej Stec, Monika Sajewicz, Ewa Usowicz, Anna Wojda, Tomasz Pietryga, Piotr Kościelniak, Barbara Hollender, Jacek Cieślak, Stefan Szczepłek, Mirosław Żukowski oraz Michał Kołodziejczyk

- „Dzięki współpracy z Grupą Wirtualna Polska treści generowane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej” będą docierały do szerokiego grona odbiorców w atrakcyjnej i skondensowanej formie komentarza wideo - podkreśla Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication. - Podejmując współpracę z „Rzeczpospolitą” zyskujemy renomowanego partnera i grono uznanych ekspertów. Wzbogacamy też nasze portfolio wideo o rzetelną, wysokiej klasy publicystykę - komentuje Jarosław Grabowski, VP media product w Grupie Wirtualna Polska.

Wideo komentarze dziennikarzy „Rzeczpospolitej” będą zamieszczane na stronach Grupy WP o tematyce informacyjnej i gospodarczej, przede wszystkim w serwisach WP.pl i Biztok.pl. Tygodniowo pojawiać się będzie kilka materiałów.

W lipcu br. strony Grupy WP zanotowały 14,86 mln użytkowników i 4,05 mld odsłon krajowych, natomiast same strony z kategorii informacji i publicystyki miały 7,51 mln użytkowników i 228,9 mln odsłon krajowych, a w kategorii biznesu, finansów i prawa - 5,02 mln użytkowników i 74,1 mln odsłon.

Serwisy Gremi Business Communication w pierwszej z tych kategorii zanotowały 725,6 tys. użytkowników i 9,8 mln odsłon, a w drugiej - 949,8 tys. użytkowników i 8,4 mln odsłon (wszystkie dane według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas