Reklama2011-04-20
0

Serwisy internetowe PMPG w sieci Evolution Media Net

Evolution Media Net będzie sprzedawać reklamy w serwisach internetowych Platformy Mediowej Point Group. Umowę podpisano na rok.

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisach Platformy Mediowej Point Group: wprost24.pl, ototrend.pl, dlaczego.com.pl, sport24.pl i ocen.pl. Jednocześnie PMPG będzie nadal samodzielnie sprzedawać reklamy w swoich serwisach u klientów końcowych i w domach mediowych.

Wprost24.pl, najpopularniejsza ze stron PMPG, w Evolution Media Net dostępna będzie w czterech kanałach tematycznych: Big City Life, Men’s World, Business MSP oraz News and Media, oferując wszystkie dostępne formy reklamowe. Ogółem z danych Gemius Traffic wynika, że wszystkie serwisy PMPG w ub.r. odwiedzało średnio 1,2 mln unikalnych użytkowników, wykonując ponad 11 mln odsłon.

– Nawiązując współpracę z Evolution Media Net, liczymy na wzajemne wsparcie w zakresie  promocji i sprzedaży naszej oferty – mówi Benita Jakubowska-Antonowicz, wiceprezes zarządu Media Point Group odpowiedzialna za nowe media. – Obecność w kanałach tematycznych sieci reklamowej umożliwia nam poszerzenie portfolio klientów, z którymi współpracujemy – dodaje.

Umowa Evolution Media Net z PMPG została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia. Wydawnictwo wcześniej współpracowało w zakresie sprzedaży reklam w internecie z siecią Ad.Net.

Autor:tw

Więcej informacji:PMPG, Evolution Media Net

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas