Internet2008-09-09
0

Serwisy społecznościowe i komórki obniżają skuteczność pocztye-mail

Korzystanie z serwisów społecznościowych, wiadomości tekstowych itelefonów komórkowych obniża skuteczność e-mailowego marketingu.Szczególnie jest to widoczne w przypadku konsumentów twierdzących,że wiadomości promocyjne mają wpływ na dokonywane przez nichzakupy.

Z najnowszego raportu firmy JupiterResearch wynika, że ponad 1/5(22 procent) użytkowników poczty e-mail twierdzi, iż zamiast niejkorzysta z serwisów społecznościowych - informuje serwis MarketingCharts.

Jeszcze większa część użytkowników poczty e-mail przyznała, żezamiast niej korzysta z komunikatorów internetowych, wiadomościtekstowych oraz telefonów komórkowych.

W ubiegłym roku 51 procent respondentów korzystających z pocztyelektronicznej twierdziło, że wiadomości e-mailowe miały wpływprzynajmniej na jeden dokonany przez nich zakup przez internet, a47 procent twierdziło to samo odnośnie zakupu dokonanego drogątradycyjną. Tymczasem teraz oba te wskaźniki spadły odpowiednio do44 i 41 procent.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas