Internet2008-08-18
0

Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu

Coraz większa popularność serwisów społecznościowych zaczyna miećwpływ na skuteczność e-mail marketingu.

Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu firmy badawczejJupiterResearch o nazwie 'The Social and Portable Inbox: OptimizingE-mail Marketing in the New Era of Communication Tools' - informujeserwis Media Buyer Planner.

Przeprowadzone przez firmę badanie pokazuje, że 22 procentużytkowników poczty e-mail korzysta zamiast niej z serwisówspołecznościowych do komunikowania się.

Jednocześnie 44 procent pytanych internautów stwierdziło, ze podwpływem e-mailowego marketingu dokonało przynajmniej jednego zakupuonline, a 41 procent przynajmniej jednego zakupu w tradycyjnymsklepie. To oznacza jednak spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym,gdy oba te wskaźniki wynosiły odpowiednio 51 i 47 procent.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową w kwietniubieżącego roku na grupie 2.460 użytkowników.

źródło: Media Buyer Planner

Autor:km

Więcej informacji:e-mail marketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas