Reklama2012-10-22
1

Sery Milkana reklamowane „od serca” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek sery topione Milkana (Mleczarnia Turek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sery od serca”, przygotowały firmy Publicis i Yakumama.

Reklama serów topionych Milkana rozgrywa się na targu miejskim pełnym stoisk ze świeżymi produktami spożywczymi, a jej głównym bohaterem jest chłopiec, który jako mały reporter relacjonuje zakupy robione przez jego rodzinę u zaprzyjaźnionych sprzedawców. Spot podkreśla, że do produkcji serów Milkana wykorzystywane są wysokiej jakości śmietana i sery, dzięki czemu każda porcja produktu zapewnia 30 proc. zalecanego dziennego spożycia wapnia.

Spot będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, Polsatu, TVN, Discovery i Atmediów. Reklamę wyreżyserował Bo Krabbe, wyprodukowała Aleksandra Kowalczyk z agencji Publicis, a scenariusz przygotowali Michał Łągiewka i Jolanta Kieliszczyk-Gorczyńska - copywriter i art director z tej agencji. Natomiast realizacją sporu zajęło się studio produkcyjne Yakumama.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas