Reklama2012-09-07
2

„Sezon na Śląskie” w kampanii weekendowych atrakcji turystycznych (wideo)

Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa śląskiego, które można odwiedzić w weekend. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sezon na Śląskie”, przygotowały agencje Eskadra Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

- Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej. Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie - opisuje Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego. Kampania jest oparta na trzech głównych wariantach kreatywnych: jurajskim, beskidzkim i industrialnym, które prezentują trzy zasadnicze oferty Śląskiego dla turystów. Humorystyczne reklamy pokazują to, co w Śląskiem najlepsze dla turystów z całej Polski.

Przypomnijmy, że jednocześnie trwa kampania promująca atrakcyjność biznesową województwa śląskiego (przeczytaj szczegóły i zobacz te reklamy).

Kampania oferty turystycznej jest skierowana w głównej mierze do ludzi młodych i aktywnych, którzy wolny czas spędzają chodząc po górach czy jeżdżąc na rowerze. Działaniom reklamowym towarzyszą wprowadzone właśnie zniżki na pobyt m.in. w hotelach. Aby skorzystać z rabatów, podczas rezerwacji trzeba podać hasło „Sezon na Śląskie”. Dla korzystających z noclegów czekają dodatkowe atrakcje z rabatami, które będą udzielane po okazaniu foldera dostępnego w recepcji hotelu. Dodatkowo, we współpracy z samorządami lokalnymi, przygotowano pakiety promocyjne z ofertą rabatową z danej miejscowości, dotyczącą gastronomii i atrakcji turystycznych.

- Przeprowadzenie produktowej kampanii promocyjnej polegać będzie na sprzedaży weekendowych pakietów przyjazdowych, złożonych z dwóch noclegów ze śniadaniem w hotelach i obiektach noclegowych na terenie województwa śląskiego. Pakiety dostępne będą w miesiącach: wrzesień, październik, listopad br. w cenie obniżonej nawet o 50 proc. Przy ich konstruowaniu uwzględnione zostało zróżnicowanie regionu pod względem atrakcyjności turystycznej - opisuje Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

Startujące właśnie działania w mediach obejmują telewizję (TVN, Polsat i stacje z oferty Atmediów) oraz internet (m.in. serwis sezonnaslaskie.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do końca października - przygotowała agencja Eskadra Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas