Reklama2006-10-25
0

Shell szkoli kierowców

Agencja Proximity Poland wraz z działem marketingu Shell Polska przygotowała kreację nowej promocji na stacjach benzynowych.

W akcji „Zostań mistrzem kierownicy” może wziąć udział każdy, kto zatankuje minimum 25 litrów V-Power, V-Power Diesel lub V-Power Racing i weźmie udział w losowaniu. Co tydzień będzie losowanych 5 dwudniowych wyjazdów na specjalny tor szkoleniowy w Berlinie, gdzie zwycięzcy promocji pod okiem instruktorów z ADAC będą szkolić techniki prowadzenia samochodu w trudnych warunkach. W ten sposób Shell chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie bezpiecznej jazdy.

              

Promocja trwa od 16.10 do 30.11 i obejmuje wszystkie stacje benzynowe Shell w Polsce.
 
Proximity od ponad roku obsługuje budżet BTLowy Shella w całej Europie – współpraca obejmuje wszystkie rodzaje aktywności marketingowych na stacjach.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas