W październiku ub.r. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Show”, które wyprzedziło „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 158 254 egz. W porównaniu do października 2015 roku była ona niższa o 8,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą lokatę spadł z kolei dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,43 proc. i średni wynik na poziomie 156 707 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,43 proc. do 94 485 egz.
Oczko niżej znalazła się „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik w październiku ub.r. zmalał o 15,40 proc. do 75 236 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 65 662 egz., który zanotował spadek wynoszący 25,93 proc.
Zobacz tabelęW październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Viva!” - było to 10,78 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 82,74 proc., osiągnęła „Gala”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.