Nadawany w TVN-ie reality-show „Kuchenne rewolucje” po trzech odcinkach ma 2,56 mln widzów i wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji.
Program nadawany jest w soboty o 18.00. TVN w czasie jego emisji ma 20,68 proc. udziału w grupie 4+, czyli więcej od konkurencyjnych stacji. Udział zajmującej drugie miejsce w tym paśmie TVP 1 wynosi bowiem 18,39 proc. (kanał pokazuje wtedy m.in. serial. „Komisarz Rex”, programy „Za kulisami Jedynki”i „Kabaretowa Jedynka” oraz kulisy „Modelek”), TVP 2 – 15,40 proc. („Panorama”, „Wideoteka dorosłego człowieka”), a Polsatu – 12,19 proc. („Wzór”, „Wydarzenia”) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
„Kuchenne rewolucje” jeszcze lepszy wynik osiągają w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział TVN w czasie emisji programu to 24,59 proc. Rok temu stacja w tym paśmie miała gorszy wynik w tej grupie (19,38 proc. udziału), natomiast w 4+ notowała podobne wyniki jak teraz (2,61 mln widzów i 20,60 proc. udziału).
Dane telemetryczne pokazują, że reality-show śledzą głównie kobiety, widzowie w wieku 30 -39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.
W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni.
Oglądalność "Kuchennych rewolucji" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu
Profil widowni reality-show