Prasa2012-10-08
1

„Show” podniosło cenę

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o podniesieniu ceny promocyjnej dwutygodnika „Show”. Dzisiaj na rynku ukazał się już drugi numer tego magazynu w cenie 1,60 zł.

Dotąd, od października 2011 roku „Show” ukazywało się w cenie promocyjnej 1,50 zł (więcej na ten temat). Od wydania urodzinowego, które pojawiło się w sprzedaży 24 września br., magazyn kosztuje o 10 groszy więcej. - Decyzja wynika z naszej polityki marketingowej - mówi tylko Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.

Konkurencyjne magazyny „Party” i „Flesz” (oba wydaje Edipresse Polska) ukazują się od wielu miesięcy na zmianę w dwóch cenach. Każdy z nich kosztuje albo 1,99 zł albo 1,50 zł.

>>> „Party” liderem, ale tylko „Show” zyskało

Autor:pp

Więcej informacji:Show

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas