Reklama2016-05-30
1

Siatkarz Michał Winiarski reklamuje żele pod prysznic Luksja Care Pro Men (wideo)

W pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Luksja (produkowanych przez PZ Cussons) z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego promowane są żele pod prysznic Luksja Care Pro Men. Akcję przygotowały firmy Fenomen, Grape Film i Tailor Made PR.

- Michał jest idealnym odzwierciedleniem naszej linii Luksja Care Pro Men, którą tworzyliśmy z myślą o mężczyźnie takim jak on. Z badania, które przeprowadził dla nas Millward Brown wynika, że 55 proc. Polaków uważa Michała za wzór do naśladowania, a aż 72 proc. postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie. Jest to również jedyny polski ambasador w kategorii kosmetyków do mycia ciała dla mężczyzn - uzasadnia Monika Modrzejewska, brand manager marki Luksja

Kampania informuje, że linia Luksja Care Pro Men obejmuje wielofunkcyjne żele pod prysznic do mycia ciała oraz włosów dostępne w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Sport, Energy i Sensitive.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (billboard sponsorski w Polsacie po głównym wydaniu „Wydarzeń” i serwisie sportowym oraz w 14 kanałach tematycznych oglądanych głównie przez mężczyzn), prasę oraz internet (m.in. aktywności na Facebooku i Instagramie, making of reklamy na YouTubie).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreację kampanii przygotowała agencja Fenomen, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Grape Film, a działania public relations prowadzi agencja Tailor Made PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas