Telewizja2010-09-14
3

Sieć UPC Polska z nową ofertą dla biznesu

Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną dla klientów biznesowych. W jej ramach każdy klient może skomponować swój własny zestaw usług, wybierając spośród szeregu taryf telefonicznych, internetowych i telewizyjnych.

W ofercie internetowej UPC Biznes dostępne jest najszybsze łącze internetowe o przepustowości do 120 Mb/s. Usługa oferowana jest w 8 wariantach zróżnicowanych pod względem prędkości pobierania i wysyłania danych. Klienci, którzy zdecydują się na zakup jednego z wariantów (osobno lub z usługą telefoniczną lub telewizyjną) mogą również skorzystać z Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który zabezpiecza komputery przed wirusami, spamem czy phishingiem Można wybrać także Bezprzewodowy Internet UPC. Przy wyborze Internetu Pro obie, wyżej wymienione, opcje dostępne są w cenie miesięcznego abonamentu, który zaczyna się już od 65 zł  netto. Najniższa prędkość z nowego portfolio UPC Biznes to 15 Mb/s.

Nowe taryfy telefoniczne Biznes Telefon i Biznes Telefon Pro dają do 1500 minut w abonamencie na połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce i 44 innych krajach, a połączenia do sieci komórkowych poza abonamentem kosztują już od 23 groszy za minutę. Biznes Telefon Pro to oferta telefoniczna dla firm, w której już w najtańszym abonamencie już za 39 zł netto miesięcznie, klienci otrzymują 100 minut na połączenia do sieci komórkowych, do sieci stacjonarnych w Polsce i zagranicą. Z kolei Biznes Telefon to 100 minut do sieci stacjonarnych w Polsce w ramach abonamentu  od 26 zł netto.

Z kolei pakiety telewizyjne dla klientów biznesowych to Biznes Telewizja Pro i Biznes Telewizja, w ramach których oferowane jest odpowiednio 82 i 111 kanałów. Dostęp do telewizji cyfrowej UPC możliwy jest już od 39 zł netto miesięcznie. W ramach oferty dostępne są także dodatkowe pakiety takie jak Super HD, Canal + i FilmBox.

UPC Biznes to również specjalne upusty dla klientów i brak pakietyzacji usług - teraz każdy, w zależności od prowadzonej działalności, może dopasować poszczególny składnik oferty do profilu firmy. Wsparciem w doborze najlepszej oferty telekomunikacyjnej mają być dedykowani doradcy klienta biznesowego.

Sieć UPC Polska obsługuje ponad milion abonentów.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas