Radio2007-01-12
0

Sieci radiowe tracą udział w rynku

Radio Eska notuje coraz słabszy wynik - zyskuje RMF Maxxx, Ad.point, VOX FM i Roxy FM.

Bez zmian wśród sieci radiowych, największy udział w rynku w IV kwartale 2006 roku przypadł radiu Eska - wynika z najnowszych badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zmniejszyła udział w rynku z 8,5 proc. do 7,8 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,2 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miało 3,4 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,6 proc..

RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 0,9 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,6 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.

 Zobacz tabelę=middle SDNUM="1045;0;0,00%" SDVAL="0,04">4,00%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas