Prasa 2020-04-08
17

"Sieci" z promocją na e-prenumeratę. Michał Karnowski prosi o wsparcie "w szczególnie trudnym czasie dla prasy"

Wydawnictwo Fratria zachęca do nabywania "Sieci" w czasie epidemii w e-prenumeracie. Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii podziękował czytelnikom za dotychczasowe wsparcie. - Bardzo proszę o wsparcie całego zespołu redakcyjnego, wszystkich dziennikarzy, którzy tutaj pracują, których państwo znacie, którzy walczą o prawdę i pilnują Polski - zwraca się o dalszą pomoc.

Tygodnik „Sieci” oraz magazyn „wSieci Historii” oprócz standardowej prenumeraty wydań drukowanych oraz sprzedaży egzemplarzowej są też dostępne w e-prenumeracie. Fratria uruchomiła specjalną promocję, by zachęcić czytelników do wybierania tej formy zakupu pisma. Oba tytuły są dostępne w cenie 9,99 zł za miesiąc za e-wydania; 49,99 zł – za trzy miesiące; 89,99 zł – za 6 miesięcy; oraz 89,99 zł – za 12 miesięcy.

W ramach e-prenumeraty czytelnik ma dostęp do tygodnika „Sieci”, „wSieci Historii” (w formatach PDF), dostęp do archiwalnych wydań od 2017 roku oraz newslettera z najważniejszymi tekstami z portali: wPolityce.pl i wGospodarce.pl.

Prośba o dalsze wsparcie

Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii wydającej oba tytuły zwracał się już do czytelników z  prośbą o wsparcie. W wideo opublikowanym w sieci podziękował za dotychczasową pomoc oraz zwrócił się z prośbą o „gest solidarności”. Podkreślił też, że wydawnictwo – mimo epidemii – „walczy dla państwa i dzięki państwu”. - Wsparcie tygodnika to także wsparcie portalu wPolityce.pl i telewizji wPolsce. Dla prasy drukowanej jest to szczególnie trudny czas. Bardzo proszę o wsparcie całego zespołu redakcyjnego, wszystkich dziennikarzy, którzy tutaj pracują, których państwo znacie, którzy walczą o prawdę i pilnują Polski – podkreślił.

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Karnowski zapowiadał, że o ile warunki nie ulegną pogorszeniu „jest szansa, że wspólnota tworzona przez redakcję i czytelników powinna przetrwać ten trudny okres, choć łatwo nie jest i nie będzie”. - Równocześnie oczywiście wdrażamy pewne zmiany, przygotowując się na nieuniknione osłabienie reklamowe. Na szczęście fundamenty, lojalność czytelników, są silne – zaznaczał.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż tygodnika „Sieci” w styczniu br. wyniosła 36 287 egz., po spadku o 0,35 proc. Natomiast portal wPolityce.pl w grudniu ub.r. miał 1,22 mln użytkowników, 26,6 mln odsłon oraz 28 minut i 24 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego (według badania Gemius/PBI).

W 2018 roku Fratria zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 1,8 proc. do 33,58 mln zł oraz 2,81 mln zł zysku netto (w 2017 roku miała 3,17 mln zł zysku). Przychody ze sprzedaży prasy zmalały o 21 proc., a z reklam wzrosły o 12 proc.

Autor: NB

KOMENTARZE (17) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas