Reklama 2004-07-13
0

Sigma dla Janssen-Cilag

Kampania informacyjna na temat nowych preparatów Janssen-Cilag

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag wraz z agencją PR Sigma International (Poland) rozpoczęły kampanię informacyjną na temat nowych preparatów IMODIUM® INSTANT i IMODIUM® PLUS zalecanych w leczeniu biegunki.

Według badań na występowanie biegunki raz w tygodniu w ciągu całego roku skarży się aż 1,5 miliona Polaków. Szczególnie dużo wypadków biegunki notuje się w czasie podróży w okresie wakacyjnym.

Działania informacyjne prowadzone przez Sigmę adresowane są przede wszystkim do mediów i obejmują publikowanie informacji prasowych, spotkania z redakcjami prasy centralnej i regionalnej, a także konkursy dla czytelników, w których nagrodami będą odpowiednio oznakowane apteczki samochodowe.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas