Internet2008-07-08
0

Siła internetowej reklamy

Reklama w internecie w porównaniu z innymi mediami generuje dlasprzedawców większe zaangażowanie w marki.

Tak wynika z badania pod nazwą 'Brand Engagement', które nazlecenie organizacji Internet Advertising Bureau (IAB)przeprowadził oddział badawczy firmy Aegis Media UK o nazwieaevolve - informuje serwis Brand Republic.

Okazało się, że internetowa reklama handlowych marek przynosi 40procent całkowitego zaangażowania w markę. Tymczasem w przypadkureklamy w prasie wskaźnik ten wyniósł 31 procent, a w przypadkureklamy telewizyjnej 19 procent.

Badanie pokazało też, że w pierwszej połowie bieżącego rokuśrednie wydatki na reklamę online pięciu sprzedawców (Debenhams,John Lewis, Marks & Spencer, Woolworths oraz Next) stanowiłytylko 2,5 procenta ich reklamowych budżetów.

Wobec tego IAB wnioskuje, że internetowa reklama jest około 16razy bardziej skuteczna niż mogłyby sugerować pieniądze na niąwydane.

W badaniu testowanych było 38 reklam w internecie, prasie,telewizji, radiu i na nośnikach outdoor. Uczestniczyło w nim 1024kobiety w wieku od 30 do 50 lat, które w ciągu ostatnich sześciumiesięcy robiły zakupy przynajmniej u trzech z pięciu wspomnianychsprzedawców.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:reklama internetowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas