Serial obyczajowy "Siostry" nadawany w TVP 1 oglądało średnio 3,58 mln widzów. Opowieść o zakonnicach cieszyła się większą popularnością niż pozycje nadawane przez konkurentów i podniosła widownię stacji.
"Siostry" pokazywane były przez Jedynkę w soboty o 17.25 w okresie od 17 października 2009 roku do 16 stycznia br. W czasie nadawania serialu drugie miejsce w rynku z udziałem wynoszącym 28,30 proc. zajmowała stacja TVN, emitująca powtórki "Brzyduli", zaś na kolejnych pozycjach uplasowały się: Polsat (11,46 proc.) i TVP 2 (8,84 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie przełomu 2008 i 2009 roku w paśmie emisji "Sióstr" TVP 1 miała niższą widownię, bo śledziło ją 3,27 mln osób i nieco niższy udział w grupie 4+ (27,32 proc.). Spadek nastąpił natomiast w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział "Sióstr" wyniósł 21,10 proc., zaś rok wcześniej pasmo to notowało w tej grupie 23,15 proc.
Wpływy z reklam nadanych przy serialu wyniosły 5,3 mln zł (dane cennikowe bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast i osoby z wykształceniem podstawowym.
Na razie nie zapadła decyzja o kontynuowaniu serialu. Na pewno nowe odcinki nie pojawią się w ramówce wiosennej.
Oglądalność serialu "Siostry" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia produkcji na tle konkurencji
Profil widowni "Sióstr"