Telewizja2010-01-19
1

"Siostry" wygrały z konkurencją i zarobiły ponad 5 mln zł

Serial obyczajowy "Siostry" nadawany w TVP 1 oglądało średnio 3,58 mln widzów. Opowieść o zakonnicach cieszyła się większą popularnością niż pozycje nadawane przez konkurentów i podniosła widownię stacji.

"Siostry" pokazywane były przez Jedynkę w soboty o 17.25 w okresie od 17 października 2009 roku do 16 stycznia br. W czasie nadawania serialu drugie miejsce w rynku z udziałem wynoszącym 28,30 proc. zajmowała stacja TVN, emitująca powtórki "Brzyduli", zaś na kolejnych pozycjach uplasowały się: Polsat (11,46 proc.) i TVP 2 (8,84 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie przełomu 2008 i 2009 roku w paśmie emisji "Sióstr" TVP 1 miała niższą widownię, bo śledziło ją 3,27 mln osób i nieco niższy udział w grupie 4+ (27,32 proc.). Spadek nastąpił natomiast w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział "Sióstr" wyniósł 21,10 proc., zaś rok wcześniej pasmo to notowało w tej grupie 23,15 proc.

Wpływy z reklam nadanych przy serialu wyniosły 5,3 mln zł (dane cennikowe bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast i osoby z wykształceniem podstawowym.

Na razie nie zapadła decyzja o kontynuowaniu serialu. Na pewno nowe odcinki nie pojawią się w ramówce wiosennej.

Oglądalność serialu "Siostry" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 
Widownia produkcji na tle konkurencji 

Zobacz tabelę

  
Profil widowni "Sióstr" 

Zobacz tabelę


 

Autor:Patryk Pallus / pp

Więcej informacji:Siostry

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas