Drugi sezon 'Skazanego na śmierć' śledzi w Polsacie średnio 3, 9 mln widzów, zapewniając komercyjnemu kanałowi 24, 33 proc. udziału w rynku. Amerykański serial ustępuje tylko tanecznemu show TVN.
Liderem niedzielnego pasma między 20.00 a 22.00 jest "Taniec z gwiazdami". Program ogląda 4, 78 mln widzów i daje TVN 29, 87 proc udziału w rynku -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl . Druga pozycja przypada właśnie serialowi "Skazany na śmierć" pokazywanemu przez Polsat (3, 9 mln widzów, 24, 33 proc. udziału). Trzecia lokata z wynikiem o ponad milion widzów gorszym należy do TVP1, emitującej "Ja wam pokażę!" i filmy fabularne.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Sytuacja pomiędzy dwoma największymi komercyjnymi nadawcami odwraca się w grupie 16-49. Polsat dzięki emisji "Skazanego na śmierć" z udziałem na poziomie 30, 44 proc jest liderem pasma. Druga pozycja z udziałem na poziomie 27, 46 proc. przypada TVN. Najgorszy wyniki spośród głównych nadawców notuje TVP2 - tylko 10, 5 proc udziału w rynku.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Emitowany od 28 stycznia do 4 czerwca br. pierwszy sezon serialu "Skazany na śmierć" oglądało w Polsacie średnio 4,56 mln widzów. Udziały serialu w grupie wszystkich widzów wyniosły 27,54 proc., zaś w grupie 16-49 - 34,97 proc.