Reklama2007-03-01
0

Skoki narciarskie nadal na topie

Choć skoki narciarskie wyraźnie tracą na popularności to jednak wciąż w sezonie zimowym właśnie tę dyscyplinę najchętniej wybierają sponsorzy.

Pozycja skoków narciarskich, jeśli chodzi o sponsoring spada już od kilku od lat. W styczniu 2003 roku wartość medialna marek wyeksponowanych podczas zawodów wyniosła ponad 80 mln zł, w rekordowym styczniu 2004 roku było to ponad 113 mln zł, ale już w obecnym roku było to jedynie 36 mln zł.

Wartość medialna skoków narciarskich w styczniu w ciągu 5 lat w PLN
Zobacz tabelęnsorów skoków narciarskich w tym roku znaleźli się Harnaś, Lotos, RMF, Viessmann i Ricoh. Zabrakło natomiast „Faktu”, który zdecydował się jedynie na 7 ekspozycji (w poprzednich trzech latach miał odpowiednio 476, 400 i 262 ekspozycje).

Dane: Media Sport (na podstawie monitoringu stacji: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, POLSAT, POLSAT SPORT, TVN, TVN24, TVN TURBO, TELE5).

Autor:pp - Media Sport

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas