Emitowany w Dwójce nowy program “Opowiedz nam swoją historię” po czterech odcinkach gromadzi średnio pół miliona widzów i znacznie przegrywa z propozycjami konkurencji.
Program “Opowiedz nam swoją historię” nadawany jest począwszy od 6 września od poniedziałku do czwartku o 16.35. Po emisji czterech odcinków talk-show jego średnia widownia wynosi 480 tys. osób, co daje TVP 2 zaledwie 5,95 proc. udziału w grupie 4+ i 5,74 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Jest to oglądalność nieco lepsza niż w analogicznym okresie ub.r. (wtedy TVP 2 miała w tym paśmie 460 tys. widzów), ale udział jest niższy (rok temu wynosił odpowiednio 6,44 proc. i 8,08 proc.). Natomiast w tygodniu poprzedzającym start “Opowiedz nam swoją historię” Dwójkę w godz. 16.35-17.18 oglądało 690 tys. osób, co dało jej 8,25 proc. udziału w 4+ i 9,62 proc. w 16-49.
W czasie emisji nowego programu TVP 2 przegrywa w starciu z konkurencją. Liderem w czasie emisji “Opowiedz nam swoją historię” była Jedynka, nadająca wówczas “Plebanię” i “Teleexpress”, co dawało jej 31,50 proc. udziału w rynku. Drugi był Polsat z wynikiem 16,05 proc. (“Malanowski i partnerzy”, “Dlaczego ja?”), a czwarta – telewizja TVN (15,52 proc., “Rozmowy w toku”, “Sędzia Anna Maria Wesołowska”, “Sąd rodzinny”).
Dane pokazują, że talk-show oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
W każdym odcinku “Opowiedz nam swoją historię” trzy osoby przedstawiają swoje historie życiowe przed specjalnym jury złożonym m.in. z piosenkarza Michała Wiśniewskiego i terapeutki Marii Rotkiel. Jurorzy decydują komu z uczestników przyznać 10 tys. zł na realizację życiowego celu. Program prowadzi pisarka Małgorzata Kalicińska.
Widownia programu “Opowiedz nam swoją historię” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność programu na tle konkurencji
Profil widowni show