Prasa2005-12-27
0

Słabe wyniki tygodników opinii

Sprzedaż tygodników opinii spada, choć rosną przychody z reklam. Co dalej?

Wyników największych tygodników opinii nie poprawiła nawet gorąca kampania wyborcza we wrześniu. Choć Polaków czekał prawdziwy maraton parlamentarno-prezydencki, to według danych ZKDP we wrześniu sprzedaż "Newsweek Polska" spadła o ponad 20 proc. w porównaniu z wrześniem 2004 r., "Polityki" - o 11,4 proc., a "Wprost" - o 1,6 proc informuje "Gazeta Wyborcza".

Zobacz tabelęzebiliśmy - mówi "GW" Baczyński.

- Przyszły rok będzie rokiem prawdy. Mówiąc to, myślę o "Ozonie" i "Przekroju". Uważam, że tylko jeden z tych tytułów może przetrwać i sądzę, że będzie to "Przekrój", o ile porzuci ambicje konkurowania z informacyjnymi tytułami i zamieni się w offowy tygodnik dla młodszego czytelnika - mówi "GW" Amadeusz Król.

Autor:Gazeta Wyborcza-kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas