We wtorek, 2 kwietnia Telewizja Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Ślad”. W nowych odcinkach do obsady produkcji dołączą m.in. Joanna Koroniewska, Marcel Sabat, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał.
„Ślad” to polska wersja formatu opracowanego przez TeleAlliance Media Holding AB, której pierwszy sezon emitowany był jesienią ub.r. we wtorki o godz. 20.05 i 21.05.
Fabuła produkcji koncentruje się na ekspertach ze specjalnie stworzonego Centralnego Wydziału Śledczego, którzy rozwiązują zagadki kryminalne. Grupą CWŚ dowodzi Renata Różańska (w tej roli Anita Jancia) - podinspektor policji, profesor nauk medycznych - biochemik.
W skład całego wydziału dochodzeniowo-śledczego wchodzi łącznie czternastu ekspertów. Obok Anity Janci występują m.in.: Mariusz Jakus, Agnieszka Kawiorska, Krzysztof Wach, Cezary Łukaszewicz, Piotr Witkowski, Marta Jarczewska, James Malcolm, Zuzanna Lit, Michał Gadomski, Wojciech Starostecki i Aleksandra Hamkało.
Drugi sezon „Śladu” na antenie Polsatu będzie emitowane od poniedziałku do czwartku po godz. 22.00, począwszy od 2 kwietnia 2019 roku. W wiosennej ramówce produkcja jest już emitowana od 25 lutego - Telewizja Polsat aktualnie emituje drugą część pierwszego sezonu produkcji.
Do obsady w drugim sezonie dołączą m.in.: Joanna Koroniewska, Marcel Sabat, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał. Zdjęcia do tej serii rozpoczęły się na przełomie 2018 i 2019 roku. Są one realizowane we Wrocławiu.
Telewizja | „All Together Now 2” ma o 140 tys. widzów więcej niż „Take me out”. Polsat stacją trzeciego wyboru |
Za produkcję serialu odpowiada firma Tako Media. Producentem i reżyserem formatu jest Okil Khamidov. Reżyserami części odcinków są również: Maciej Dutkiewicz, Mariusz Palej, Jan Kidawa-Błoński, Jarosław Banaszek, Marcin Ziębiński, Krzysztof Łukaszewicz i Anna Maszczyńska-Bąk. Adaptacją scenariuszy zajmują się Patrycja Spychalska i Paweł Sobczak. Nadzór literacki i producencki pełni Jacek Ściobłowski, a operatorami obrazu są: Sandro Wysocki, Jarosław Siedlecki i Wojciech Węgrzyn.
Telewizja | Cyfrowy Polsat: 1,2 mld zł z reklam tv. Eleven Sports i Polsat Sport Premium podniosły wpływy hurtowe i koszty marketingu |
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.