Reklama2012-05-20
0

„Słodkie kibicowanie” promuje Cukier Królewski

Startuje kampania „Słodkie kibicowanie” promująca Cukier Królewski (Südzucker Polska SA). Za przygotowanie i realizację akcji oraz wspierające ją reklamy odpowiadają firmy Balards i Open Media.

Promocja „Słodkie kibicowanie” zachęca do kupowania kilogramowych opakowań Cukru Królewskiego. Do wygrania jest po 6 voucherów na wakacje i do SPA oraz 420 podwójnych biletów do kina. Akcja startuje 21 maja, a potrwa do 1 lipca.

Promocję wspiera serwis internetowy slodkiekibicowanie.pl, facebookowy fanpage „Życie jest Słodkie” oraz reklamy w internecie, prasie („Wiadomości Handlowe”) i na outdoorze (nośniki mobilne i billboardy w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i aglomeracji śląskiej). Za obsługę promocji oraz przygotowanie i realizację towarzyszącej jej kampanii reklamowej odpowiada agencja Balards, a działania public relations prowadzi agencja Open Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Cukier Królewski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas