Reklama2009-08-13
0

Słodkie Upominki promują nowe logo Koszalina

Nowe logo Koszalina znalazło się na czekoladkach. Słodki gadżetrozdawano podczas oficjalnej prezentacji strategii promocyjnejmiasta.

5-gramowe czekoladki kwadratowe rozdawane podczas prezentacjistrategii promocyjnej Koszalina mają na swoich opakowaniach nowelogo tego miasta wraz z claimem "Pełnia życia". Władze Koszalinazrealizowały w ten sposób plan zakładający, że nowy logotyp miastaznajdzie się na jak największej liczbie produktów promocyjnych.

slodkieupominkikoszalin

Czekoladki promujące Koszalin wyprodukowała firma SłodkieUpominki, która wcześniej zrealizowała już podobne projekty dlaOpola i Dublina.

Autor:tw

Więcej informacji:Koszalin, Słodkie Upominki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas