Reklama2008-06-10
0

Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delsey

Dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanięreklamową marki Delsey - producenta luksusowych bagaży, znanych naświatowym rynku od ponad trzydziestu lat.

Na zlecenie Polskiej Grupy Słoń Torbalski, dystrybutora markiDelsey, PRO Media House zaplanował i zakupił działania w prasie:począwszy od tygodników opiniotwórczych, przez czasopismabiznesowe, skończywszy na prasie luksusowej.

Zadaniem kampanii, trwającej od początku czerwca do końcasierpnia 2008 roku jest zwiększenie świadomości marki i wsparciesprzedaży w sezonie letnim.

Kreacja wykorzystana w kampanii została zaadaptowana zmiędzynarodowych działań reklamowych i pochodzi z centrali Delsey wParyżu.

Autor:pr

Więcej informacji:Delsey, Słoń Torbalski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas