Reklama2012-04-18
7

„Słowa ranią na całe życie” w kampanii przeciw przemocy wobec dzieci

Pod hasłem „Słowa ranią na całe życie” rozpoczęła się kampania społeczna przeciwko przemocy werbalnej wobec dzieci. Akcję przygotowała i realizuje Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy z agencją reklamową Publicis.

Kampania „Słowa ranią na całe życie” potępia przemoc werbalną wobec dzieci, zwracając uwagę na jej negatywne konsekwencje. - Przemoc emocjonalna może zrujnować psychikę dziecka na całe życie, może być przyczyną samobójstw, chorób psychosomatycznych, uzależnień, trudności w budowaniu relacji partnerskich i osiąganiu satysfakcji zawodowej - wylicza Jolanta Zmarzlik, terapeutka z Fundacji Dzieci Niczyje. W spotach i layoutach wykorzystywanych w akcji padają negatywne określenia kierowane do dzieci i nastolatków. 

Kampania - zaplanowana do końca maja - obejmuje prasę, radio, outdoor, internet i ambient. Akcję organizuje Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy ze stowarzyszeniami zrzeszonymi w Krajowym Partnerstwie na rzecz Ochrony Dzieci przed przemocą. Spoty i layouty na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas