Telewizja2003-06-12
0

Słownik reklamy telewizyjnej

Od 10 czerwca jest dostępny na rynku angielsko-polski słownik reklamy telewizyjnej

Od 10 czerwca jest dostępny na rynku angielsko-polski słownik reklamy telewizyjnej - ponad 5000 tys. wyrażeń specjalistycznych w jednym opracowaniu. Wydawcą słownika jest Telewizja Polska SA Biuro Reklamy.

Słownik skierowany jest głównie do osób, zajmujących się na co dzień reklamą - pracowników mediów, agencji reklamowych, studentów reklamy, marketingu i kierunków pokrewnych. W zamierzeniu wydawcy ma on stanowić praktyczne narzędzie pracy dla profesjonalistów i źródło wiedzy dla tych wszystkich, którzy interesują się reklamą.

Słownik obejmuje ok. 5000 haseł, wyrażeń i zwrotów związanych z reklamą telewizyjną, po raz pierwszy zebranych w jednym wydawnictwie. Zbiór ten powstał prawie od podstaw, w oparciu o najbardziej aktualne źródła anglojęzyczne, dostępne w kraju i zagranicą. Prezentuje wybór haseł najbardziej typowych i najczęściej używanych w języku reklamy tv. Słownik opracował zespół doświadczonych leksykografów z Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Wiedzą praktyczną służył autorom zespół Biura Reklamy i zaproszeni eksperci.

Książka jest dostępna w sprzedaży detalicznej - wyłącznie w sieci EMPiK.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas