Telewizja2023-09-19
2

322 tys. widzów śledzi „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2” w Polsacie

„Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2”; fot. Polsat„Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2”; fot. Polsat

Pierwsze trzy odcinki drugiego sezonu programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało w Polsacie średnio 322 tys. widzów. Cykl względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 253 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Drugi sezon cyklu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” w Polsacie oglądać można w niedziele o godz. 17.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia emisji pierwszych trzech odcinków (pokazanych do 17 września) wyniosła 322 tys. osób. Przełożyło się to na 3,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,69 proc. w grupie 16-49 oraz 4,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy odcinek śledziło 344 tys. widzów, drugi - 315 tys., a trzeci - 307 tys.

Mniej o 235 tys. widzów

Dla porównania, pierwsze cztery odcinki pierwszego sezonu „Ślubnego pogotowie Izabeli Janachowskiej” nadane w analogicznym okresie rok wcześniej (w okresie od 4 do 25 września ub.r.) śledziło o 253 tys. osób więcej. Było to 575 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 5,37 proc., 6,21 proc. i 5,88 proc. udziału.

Janachowska w ramach swojego projektu pomaga będących w trudnej sytuacji parom zorganizować wymarzony ślub. W każdym odcinku widzowie oglądać mogą inną parę. Przy organizacji ślubu Janachowskiej pomagają eksperci.

Nagrania do „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej 2” rozpoczęły się w czerwcu br. Realizację programu przejęła firma Golden Media Polska. Pierwszy sezon produkowała należąca do Izabeli Janachowskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego spółka Wedding & Party Dream Jj Group, która kilka miesięcy temu wycofała się z produkcji telewizyjnej.

Stałymi ekspertami w drugim sezonie cyklu będą: dekoratorka Iza Kurdyła oraz beauty team Wojciech Stasiak i Bartek Osowczyk. W tych rolach w pojedynczych odcinkach pojawią się także inne osoby.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas