Grupa Radiowa Time zwiększa udziały w rynku słuchalności w grupie 15-34.
Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) notuje stały wzrost wskaźników słuchalności. Rosną udziały w rynku i zasięg dzienny, zarówno wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata (grupa docelowa), jak i w całej populacji - poinformowała firma w przesłanym komunikacie prasowym.
Według najnowszych danych Radio Track (III-V 2005) udział w rynku Grupy Time wśród osób w wieku 15-34 lata wynosi 12,6 proc., a zasięg dzienny - 17,8 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, udział w rynku wzrósł o 2,6 proc., a zasięg dzienny - o 3,6 proc.
Oto dane opracowane przez grupę Time.
Zobacz tabelę PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 76.8pt; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent; mso-border-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-left-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-top-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=top width=102>
2,2
Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG:15-34, Polska.