Reklama2019-01-17
1

Grzegorz Halama na nartach promuje odchudzanie rachunków w SmartDomu (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego grupy Cyfrowy Polsat, w której razem z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik występuje Grzegorz Halama. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

Reklamy SmartDomu od wiosny ub.r. pokazują zabawne perypetie Pawła Wilczaka i Joanny Brodzik z rodziną sąsiadów, w której męża i ojca odgrywa Grzegorz Halama. W  nowym spocie Halama z żoną starają się jeździć na nartach, żeby się odchudzić. Wilczak i Brodzik tłumaczą mu, że łatwiejszym rozwiązaniem jest odchudzanie rachunków dzięki SmartDomowi.

Kampania informuje, że w ramach tej usługi za każdą kolejną usługę z oferty grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat klient otrzymuje 10 zł zniżki miesięcznie. Podkreśla, że w opcji SmartDom jest też dostępny internet światłowodowy od Netii, przejętej przez Cyfrowy Polsat w połowie ub.r.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/plus-internet-swiatlowodowy-reklama-szymon-majewski-prowadzi-teleturniej-technologiczny-wideo ##

 

Na koniec września ub.r. ze SmartDomu korzystało 1,73 mln klientów grupy Cyfrowy Polsat, co wobec 1,44 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 20 proc. Odsetek tych klientów wśród wszystkich użytkowników usług firmy zwiększył się z 25 do 30 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/cyfrowy-polsat-rating-od-s-p-z-podwyzszona-perspektywa-firma-ma-zwiekszyc-wplywy-i-obnizyc-zadluzenie ##

Działania reklamujące SmartDom obejmują głównie telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową tej oferty odpowiadają agencja Scholz & Friends Warszawa (kreacja reklam), dom produkcyjny TFP (realizacja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas