Technologie2014-02-14
15

SmartDom wspólną ofertą Cyfrowego Polsatu i Plusa. 240 zł zniżki w ciągu dwóch lat

Shutterstock.comShutterstock.com

Platforma Cyfrowy Polsat i sieć komórkowa Plus przygotowały pierwszą wspólną ofertę - program SmartDom. Pozwala on na oszczędzanie, dzięki posiadaniu więcej niż jednej usługi u każdego z operatorów.

SmartDom to pierwsza wspólna oferta Cyfrowego Polsatu i Plusa, która pozwala na otrzymanie rabatów przy korzystaniu z usług operatorów. Dotąd były oferty łączone, ale zapewniały one nie obniżenie opłat, ale jedynie bonusy np. dodatkowych minut na rozmowy telefoniczne czy dodatkowe gigabajty transferu.

W pierwszym etapie programu SmartDom można łączyć takie produkty jak telewizja, internet LTE oraz telefon i oszczędzać na każdej dodanej usłudze z portfolio obu operatorów. Oferta będzie dostępna od 18 lutego br, a w kolejnych miesiącach do programu dodane zostaną takie produkty jak usługi bankowe i energia elektryczna.

Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą usługę lub wybierając jednocześnie dwie usługi Cyfrowego Polsatu lub Plusa, klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (zakładając, że jest zawarta na dwa lata).

Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna, internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć - telewizję z telefonem, telefon z internetem, internet z telewizją albo wszystkie trzy. Ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług - co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Jednocześnie można połączyć nawet dziewięć usług: maksymalnie trzy taryfy telefonicznie, trzy internetowe i trzy telewizyjne i dzięki temu zaoszczędzić maksymalnie 80 zł miesięcznie.

Do programu SmartDom można przystąpić łącząc już posiadane usługi, przedłużając jedną z nich dokupując nową usługę do już posiadanej kupując co najmniej dwie usługi od Plusa lub Cyfrowego Polsatu.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsat podkreśla, że wprowadzenie SmartDomu wpłynie pozytywnie na ARPU, traktowane z punktu widzenia klienta, a nie poszczególnych produktów. - Dzięki temu programowi chcemy przekonać klientów Plusa do zakupu telewizji, klientów Cyfrowego Polsatu do zakupu telefonii, a wszystkich zachęcić do zakupu internetu - mówi Libicki. Nie ujawnia, jak dużą liczbę klientów programu spółka chce pozyskać na końcu roku.

Z oferty Cyfrowego Polsatu i/lub Plusa korzysta już 17 mln ludzi, którzy posiadają w sumie 25 mln urządzeń, na których z ekranem jak smartfon, tablet, laptop czy telewizor.

Twarzami kampanii reklamowej SmartDomu zostali Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy wystąpią w spotach telewizyjnych. Działania promocyjne prowadzone będą też w radiu, prasie i w internecie (więcej na ten temat).

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:SmartDom, Cyfrowy Polsat, Plus

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas